APA:
کپیحسنقلی پور، طهمورث، هاشمی نژاد، سیدمحمد، عزیزان، محمدجواد، و صیقلی، محسن. (1392). شناسایی و رتبه بندی معیارهای موثر بر خرید الکترونیکی در کشور. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، 24(99)، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/204265/fa
Vancouver:
کپیحسنقلی پور طهمورث، هاشمی نژاد سیدمحمد، عزیزان محمدجواد، صیقلی محسن. شناسایی و رتبه بندی معیارهای موثر بر خرید الکترونیکی در کشور. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)[Internet]. 1392؛24(99):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/204265/fa
IEEE:
کپیطهمورث حسنقلی پور، سیدمحمد هاشمی نژاد، محمدجواد عزیزان، و محسن صیقلی، “شناسایی و رتبه بندی معیارهای موثر بر خرید الکترونیکی در کشور،” آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، vol. 24، no. 99، pp. 1–14، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/204265/fa