APA:
کپینوکاریزی، محسن، و عالم زاده، سمیه. (1390). تاثیر کتاب درمانی بر نشانگان های درونی سازی و برونی سازی شده دانش آموزان ناشنوای مقطع ابتدایی مدرسه استثنایی وصال بیرجند. پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی (مطالعات تربیتی و روان شناسی)، 1(1)، 197-218. SID. https://sid.ir/paper/204995/fa
Vancouver:
کپینوکاریزی محسن، عالم زاده سمیه. تاثیر کتاب درمانی بر نشانگان های درونی سازی و برونی سازی شده دانش آموزان ناشنوای مقطع ابتدایی مدرسه استثنایی وصال بیرجند. پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی (مطالعات تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1390؛1(1):197-218. Available from: https://sid.ir/paper/204995/fa
IEEE:
کپیمحسن نوکاریزی، و سمیه عالم زاده، “تاثیر کتاب درمانی بر نشانگان های درونی سازی و برونی سازی شده دانش آموزان ناشنوای مقطع ابتدایی مدرسه استثنایی وصال بیرجند،” پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی (مطالعات تربیتی و روان شناسی)، vol. 1، no. 1، pp. 197–218، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/204995/fa