APA:
کپیپشوتنی زاده، میترا، سلیمیان، ملیحه، و ظفریان، زینب. (1398). تعیین رابطه بازاریابی اجتماعی با فرهنگ مطالعه کاربران و مقایسه دیدگاه آنها با کتابداران: مطالعه موردی کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان. پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی (مطالعات تربیتی و روان شناسی)، 9(1 (پیاپی 17) )، 350-372. SID. https://sid.ir/paper/205004/fa
Vancouver:
کپیپشوتنی زاده میترا، سلیمیان ملیحه، ظفریان زینب. تعیین رابطه بازاریابی اجتماعی با فرهنگ مطالعه کاربران و مقایسه دیدگاه آنها با کتابداران: مطالعه موردی کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان. پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی (مطالعات تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1398؛9(1 (پیاپی 17) ):350-372. Available from: https://sid.ir/paper/205004/fa
IEEE:
کپیمیترا پشوتنی زاده، ملیحه سلیمیان، و زینب ظفریان، “تعیین رابطه بازاریابی اجتماعی با فرهنگ مطالعه کاربران و مقایسه دیدگاه آنها با کتابداران: مطالعه موردی کتابخانه های عمومی شهرستان لنجان،” پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی (مطالعات تربیتی و روان شناسی)، vol. 9، no. 1 (پیاپی 17) ، pp. 350–372، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205004/fa