APA:
کپیبهرامی، رقیه، علیزاده، حمید، و کاظمی، فرنگیس. (1397). تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی. روانشناسی افراد استثنایی، 8(30 )، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/208345/fa
Vancouver:
کپیبهرامی رقیه، علیزاده حمید، کاظمی فرنگیس. تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1397؛8(30 ):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/208345/fa
IEEE:
کپیرقیه بهرامی، حمید علیزاده، و فرنگیس کاظمی، “تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 8، no. 30 ، pp. 1–18، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208345/fa