APA:
کپیقدمی، مجید. (1391). بررسی مبانی نظری رویکرد جداسازی در آموزش و پرورش استثنایی ایران. روانشناسی افراد استثنایی، 2(8)، 33-53. SID. https://sid.ir/paper/208355/fa
Vancouver:
کپیقدمی مجید. بررسی مبانی نظری رویکرد جداسازی در آموزش و پرورش استثنایی ایران. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1391؛2(8):33-53. Available from: https://sid.ir/paper/208355/fa
IEEE:
کپیمجید قدمی، “بررسی مبانی نظری رویکرد جداسازی در آموزش و پرورش استثنایی ایران،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 2، no. 8، pp. 33–53، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208355/fa