APA:
کپیقربانی، نجیمه، و جباری، سوسن. (1397). تأثیرآموزش نظریه ذهن بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان پسر با ناتوانی یادگیری. روانشناسی افراد استثنایی، 8(31 )، 237-259. SID. https://sid.ir/paper/208388/fa
Vancouver:
کپیقربانی نجیمه، جباری سوسن. تأثیرآموزش نظریه ذهن بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان پسر با ناتوانی یادگیری. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1397؛8(31 ):237-259. Available from: https://sid.ir/paper/208388/fa
IEEE:
کپینجیمه قربانی، و سوسن جباری، “تأثیرآموزش نظریه ذهن بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان پسر با ناتوانی یادگیری،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 8، no. 31 ، pp. 237–259، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208388/fa