APA:
کپیامینی، داریوش، افروز، غلامعلی، احدی، حسن، شریفی درآمدی، پرویز، و هومن، حیدرعلی. (1390). مقایسه تاثیر آموزش به شیوه الگوی راهبردی تفکر استقرایی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم توان ذهنی در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی شهر همدان. روانشناسی افراد استثنایی، 1(2)، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/208429/fa
Vancouver:
کپیامینی داریوش، افروز غلامعلی، احدی حسن، شریفی درآمدی پرویز، هومن حیدرعلی. مقایسه تاثیر آموزش به شیوه الگوی راهبردی تفکر استقرایی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم توان ذهنی در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی شهر همدان. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1390؛1(2):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/208429/fa
IEEE:
کپیداریوش امینی، غلامعلی افروز، حسن احدی، پرویز شریفی درآمدی، و حیدرعلی هومن، “مقایسه تاثیر آموزش به شیوه الگوی راهبردی تفکر استقرایی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم توان ذهنی در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی شهر همدان،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 1، no. 2، pp. 1–18، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208429/fa