APA:
کپیشهبازی راد، افسانه، قدم پور، عزت اله، غضنفری، فیروزه، و مومنی، خدامراد. (1395). اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل تدوینی شناختی- فراشناختی- رفتاری بر کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی. مطالعات روانشناسی بالینی، 6(24)، 47-61. SID. https://sid.ir/paper/208479/fa
Vancouver:
کپیشهبازی راد افسانه، قدم پور عزت اله، غضنفری فیروزه، مومنی خدامراد. اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل تدوینی شناختی- فراشناختی- رفتاری بر کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی. مطالعات روانشناسی بالینی[Internet]. 1395؛6(24):47-61. Available from: https://sid.ir/paper/208479/fa
IEEE:
کپیافسانه شهبازی راد، عزت اله قدم پور، فیروزه غضنفری، و خدامراد مومنی، “اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل تدوینی شناختی- فراشناختی- رفتاری بر کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی،” مطالعات روانشناسی بالینی، vol. 6، no. 24، pp. 47–61، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208479/fa