APA:
کپیبیرامی، منصور، هاشمی نصرت آباد، تورج، بدری گرگری، رحیم، و دبیری، سولماز. (1395). اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی. مطالعات روانشناسی بالینی، 6(23)، 1-24. SID. https://sid.ir/paper/208578/fa
Vancouver:
کپیبیرامی منصور، هاشمی نصرت آباد تورج، بدری گرگری رحیم، دبیری سولماز. اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی. مطالعات روانشناسی بالینی[Internet]. 1395؛6(23):1-24. Available from: https://sid.ir/paper/208578/fa
IEEE:
کپیمنصور بیرامی، تورج هاشمی نصرت آباد، رحیم بدری گرگری، و سولماز دبیری، “اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی مبتنی بر مدل فلنر بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری با توجه به نوع جهت گیری اهداف اجتماعی،” مطالعات روانشناسی بالینی، vol. 6، no. 23، pp. 1–24، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208578/fa