APA:
کپیمنصوری، لیلا، ویس کرمی، حسنعلی، و رضایی، فاطمه. (1398). اثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر تاب آوری و خودکارآمدی دانش آموزان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر. روانشناسی بالینی و شخصیت (دانشور رفتار)، 17(1 (پیاپی 32) )، 111-121. SID. https://sid.ir/paper/208799/fa
Vancouver:
کپیمنصوری لیلا، ویس کرمی حسنعلی، رضایی فاطمه. اثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر تاب آوری و خودکارآمدی دانش آموزان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر. روانشناسی بالینی و شخصیت (دانشور رفتار)[Internet]. 1398؛17(1 (پیاپی 32) ):111-121. Available from: https://sid.ir/paper/208799/fa
IEEE:
کپیلیلا منصوری، حسنعلی ویس کرمی، و فاطمه رضایی، “اثربخشی آموزش خود-دلسوزی شناختی بر تاب آوری و خودکارآمدی دانش آموزان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر،” روانشناسی بالینی و شخصیت (دانشور رفتار)، vol. 17، no. 1 (پیاپی 32) ، pp. 111–121، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208799/fa