APA:
کپیهاشمی، زهره. (1397). اثربخشی آموزش فنون های ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری. ناتوانی های یادگیری، 8(1 (پیاپی 28) )، 124-140. SID. https://sid.ir/paper/210145/fa
Vancouver:
کپیهاشمی زهره. اثربخشی آموزش فنون های ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1397؛8(1 (پیاپی 28) ):124-140. Available from: https://sid.ir/paper/210145/fa
IEEE:
کپیزهره هاشمی، “اثربخشی آموزش فنون های ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری،” ناتوانی های یادگیری، vol. 8، no. 1 (پیاپی 28) ، pp. 124–140، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210145/fa