APA:
کپیغباری بناب، باقر، نصرتی، فاطمه، و شریفی، سارا. (1395). تاثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. ناتوانی های یادگیری، 6(1 (پیاپی 20))، 100-120. SID. https://sid.ir/paper/210162/fa
Vancouver:
کپیغباری بناب باقر، نصرتی فاطمه، شریفی سارا. تاثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1395؛6(1 (پیاپی 20)):100-120. Available from: https://sid.ir/paper/210162/fa
IEEE:
کپیباقر غباری بناب، فاطمه نصرتی، و سارا شریفی، “تاثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص،” ناتوانی های یادگیری، vol. 6، no. 1 (پیاپی 20)، pp. 100–120، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210162/fa