APA:
کپینصری، صادق، و کریمی لیچاهی، رقیه. (1395). مقایسه اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی - حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش آموزان نارساخوان. ناتوانی های یادگیری، 5(4 (پیاپی 19))، 123-140. SID. https://sid.ir/paper/210193/fa
Vancouver:
کپینصری صادق، کریمی لیچاهی رقیه. مقایسه اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی - حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش آموزان نارساخوان. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1395؛5(4 (پیاپی 19)):123-140. Available from: https://sid.ir/paper/210193/fa
IEEE:
کپیصادق نصری، و رقیه کریمی لیچاهی، “مقایسه اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی - حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش آموزان نارساخوان،” ناتوانی های یادگیری، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19)، pp. 123–140، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210193/fa