APA:
کپینریمانی، محمد، و طاهری فرد، مینا. (1398). اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه ای و پریشانی روان شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص. ناتوانی های یادگیری، 8(4 )، 110-178. SID. https://sid.ir/paper/210248/fa
Vancouver:
کپینریمانی محمد، طاهری فرد مینا. اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه ای و پریشانی روان شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1398؛8(4 ):110-178. Available from: https://sid.ir/paper/210248/fa
IEEE:
کپیمحمد نریمانی، و مینا طاهری فرد، “اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه ای و پریشانی روان شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص،” ناتوانی های یادگیری، vol. 8، no. 4 ، pp. 110–178، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210248/fa