APA:
کپینریمانی، محمد، پورعبدل، سعید، و بشرپور، سجاد. (1395). اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش / تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. ناتوانی های یادگیری، 6(1 (پیاپی 20))، 121-140. SID. https://sid.ir/paper/210161/fa
Vancouver:
کپینریمانی محمد، پورعبدل سعید، بشرپور سجاد. اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش / تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1395؛6(1 (پیاپی 20)):121-140. Available from: https://sid.ir/paper/210161/fa
IEEE:
کپیمحمد نریمانی، سعید پورعبدل، و سجاد بشرپور، “اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش / تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص،” ناتوانی های یادگیری، vol. 6، no. 1 (پیاپی 20)، pp. 121–140، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210161/fa