مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,354
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,134
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت

صفحات

 صفحه شروع 39 | صفحه پایان 48

چکیده

 هدف کلی از این پژوهش بررسی مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت می باشد. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مشتریان بانک تجارت در شهر تهران در سال 1394 تشکیل می دهند. جهت برآورد با استفاده از فرمول کوکران, 143 نفرمشتریانبه صورت تصادفی انتخاب و پرسشنامه ها بر روی آنان اجرا شد.در این پژوهش از روش تحقیق توصیفی پیمایشی استفاده شده است و ابزار اندازه گیری این پژوهش را, پرسشنامه محقق ساخته 35 سوالی که بر اساس نظریات مربوطه تنظیم شده تشکیل می دهد. اعتبار پرسشنامه بر پایه روش آلفای کرونباخ برای تمامی مواد پرسشنامه (30 سوال) پرسشنامه امنیت مجازی بانکداری 0.933 و (5 سوال) جذب مشتریان 0.741 به دست آمد. که این میزان بیانگر هماهنگی درونی پرسشنامه در حد مطلوب است. همچنین در برآورد روایی پرسشنامه ها مشخص گردید که تمامی سوال ها و مولفه ها, همبستگی معناداری با کل پرسشنامه دارند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از جدول فراوانی, همبستگی پیرسون و رگرسیونتحت نرم افزار Spss استفاده گردید.یافته های پژوهش نشان داد که, همبستگی مثبت و معناداری بین کنترل امنیت عملیات و ارتباطات, کنترل دسترسی به اطلاعات و کنترل دست یابی به اطلاعات و جذب مشتریان بانک تجارت وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    تلخابی علیشاه، علیرضا، حسینی دانا، حمیدرضا، و شعبانی صابر، داوود. (1395). مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت. مطالعات رسانه ای، 11(34-35)، 39-48. SID. https://sid.ir/paper/211769/fa

    Vancouver: کپی

    تلخابی علیشاه علیرضا، حسینی دانا حمیدرضا، شعبانی صابر داوود. مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1395؛11(34-35):39-48. Available from: https://sid.ir/paper/211769/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا تلخابی علیشاه، حمیدرضا حسینی دانا، و داوود شعبانی صابر، “مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت،” مطالعات رسانه ای، vol. 11، no. 34-35، pp. 39–48، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211769/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button