APA:
کپیفرهنگی، علی اکبر، و رحیمی، عطیه. (1391). بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی EFQM: مطالعه موردی شرکت شاسی ساز ایران (گروه بهمن). مطالعات رسانه ای، 7(18)، 141-148. SID. https://sid.ir/paper/211863/fa
Vancouver:
کپیفرهنگی علی اکبر، رحیمی عطیه. بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی EFQM: مطالعه موردی شرکت شاسی ساز ایران (گروه بهمن). مطالعات رسانه ای[Internet]. 1391؛7(18):141-148. Available from: https://sid.ir/paper/211863/fa
IEEE:
کپیعلی اکبر فرهنگی، و عطیه رحیمی، “بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی EFQM: مطالعه موردی شرکت شاسی ساز ایران (گروه بهمن)،” مطالعات رسانه ای، vol. 7، no. 18، pp. 141–148، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211863/fa