مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,000
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

808
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

توسعه کارآفرینی رسانه ای سازمانی با استفاده از درگیرسازی مخاطب در پلتفرمهای اجتماعی

صفحات

 صفحه شروع 59 | صفحه پایان 69

چکیده

 در حالی که حجم عمده ای از مطالعات کارآفرینی رسانه ای در سطح کسب و کارهای کوچک صورت گرفته است, کارآفرینی رسانه ای سازمانی به عنوان حوزه ای مهم و شایان توجه مستعد به کارگیری توسط مدیران سازمان های صنعتی بزرگ کشور مورد غفلت قرار گرفته است. پژوهش جاری به چالش حفظ ارتباط مستمر با مشتریان و پای بندسازی آنها در سازمان های صنعتی بزرگ پرداخته است و با هدف فراهم ساختن یک مسیر عملی برای مدیران سازمان های بزرگ جهت بهره مندی از درگیرسازی مخاطبان برای افزایش وفاداری مشتریان, چارچوبی برای به کارگیری سازوکارهای درگیرسازی مخاطب برای این سازمان ها ارائه می دهد. این چارچوب شامل هفت مرحله است که شامل شناسایی مشتریان, تعریف ارزش پیشنهادی, انتخاب نظام درگیرسازی, انتخاب ابزارهای درگیرسازی, مدیریت مسیر فرایند درگیرسازی, سنجش موفقیت برنامه و اصلاح آن می شود. انتظار می رود این چارچوب پایه ای برای مطالعات آینده در زمینه طراحی عملیاتی نظام های درگیرسازی مخاطب و پیاده سازی کارآفرینی رسانه ای برای حفظ ارتباط موقر با مخاطبان در سازمان های صنعتی قرار گیرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خلفی، امیر، خواجه ئیان، داتیس، و بدیع زاده، علی. (1398). توسعه کارآفرینی رسانه ای سازمانی با استفاده از درگیرسازی مخاطب در پلتفرمهای اجتماعی. مطالعات رسانه ای، 14(1 (پیاپی 44) )، 59-69. SID. https://sid.ir/paper/211901/fa

    Vancouver: کپی

    خلفی امیر، خواجه ئیان داتیس، بدیع زاده علی. توسعه کارآفرینی رسانه ای سازمانی با استفاده از درگیرسازی مخاطب در پلتفرمهای اجتماعی. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1398؛14(1 (پیاپی 44) ):59-69. Available from: https://sid.ir/paper/211901/fa

    IEEE: کپی

    امیر خلفی، داتیس خواجه ئیان، و علی بدیع زاده، “توسعه کارآفرینی رسانه ای سازمانی با استفاده از درگیرسازی مخاطب در پلتفرمهای اجتماعی،” مطالعات رسانه ای، vol. 14، no. 1 (پیاپی 44) ، pp. 59–69، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211901/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button