APA:
کپیخلفی، امیر، خواجه ئیان، داتیس، و بدیع زاده، علی. (1397). شناسایی سنجه های اندازه گیری عملکرد پلتفرم های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور. مطالعات رسانه ای، 13(4 (پیاپی 43) )، 47-57. SID. https://sid.ir/paper/211941/fa
Vancouver:
کپیخلفی امیر، خواجه ئیان داتیس، بدیع زاده علی. شناسایی سنجه های اندازه گیری عملکرد پلتفرم های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1397؛13(4 (پیاپی 43) ):47-57. Available from: https://sid.ir/paper/211941/fa
IEEE:
کپیامیر خلفی، داتیس خواجه ئیان، و علی بدیع زاده، “شناسایی سنجه های اندازه گیری عملکرد پلتفرم های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور،” مطالعات رسانه ای، vol. 13، no. 4 (پیاپی 43) ، pp. 47–57، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211941/fa