مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

968
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

876
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی سنجه های اندازه گیری عملکرد پلتفرم های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور

صفحات

 صفحه شروع 47 | صفحه پایان 57

چکیده

پلتفرم های درگیرسازی مشتریان مبتنی بر رسانه های اجتماعی که از سازوکارهایی همچون بازی وارسازی و هم آفرینی ارزش بهره می برند, اخیراً محبوبیت چشمگیری یافته اند و سازمان های متنوع صنعتی و خدماتی این رسانه های اجتماعی را در نظام های بازاریابی سازمانی خود به کار گرفته اند. با این حال استفاده از این ابزارها با نتایج پرنوسانی همراه بوده است که برگرفته از فاصله نتایج حاصله با ذهنیت و انتظارات مدیران ارشد است. فقدان سنجه های مناسب و قابل اعتماد برای ارزیابی عملکرد این پلتفرم ها, اندازه گیری نتایج کاربرد آنها را دشوار و غیرقابل اطمینان ساخته است. نظر به این خلاء, پژوهش جاری با هدف شناسایی و پیشنهاد سنجه هایی برای ارزیابی عملکرد پلتفرم های درگیرسازی مشتریان مبتنی بر رسانه های اجتماعی در صنعت خودروسازی انجام شده است. ابتدا با مرور اسناد در زمینه سنجه های بازاریابی, سنجه های عمومی استخراج گردیده و سپس از نظر خبرگان برای پالایش سنجه های حاصله و انطباق آنها با نظام درگیرسازی مشتریان برای صنعت خودروسازی استفاده شده است. با تحلیل یافته ها 82 سنجه شناسایی شد که در 6 گروه سنجه ها به شرح 1) رسانه اجتماعی, 2) برنامک (اپلیکیشن), 3) جستجوپذیری, 4) استراتژی, 5) روابط عمومی, 6) بازی گونه سازی, دسته بندی شدند. یافته های این تحقیق می تواند توسط بخش های مدیریت استرتژیک, بازاریابی و سایر بخش های مرتبط با ارزیابی عملکرد نظام های درگیرساز مشتریان به کار گرفته شوند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خلفی، امیر، خواجه ئیان، داتیس، و بدیع زاده، علی. (1397). شناسایی سنجه های اندازه گیری عملکرد پلتفرم های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور. مطالعات رسانه ای، 13(4 (پیاپی 43) )، 47-57. SID. https://sid.ir/paper/211941/fa

    Vancouver: کپی

    خلفی امیر، خواجه ئیان داتیس، بدیع زاده علی. شناسایی سنجه های اندازه گیری عملکرد پلتفرم های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1397؛13(4 (پیاپی 43) ):47-57. Available from: https://sid.ir/paper/211941/fa

    IEEE: کپی

    امیر خلفی، داتیس خواجه ئیان، و علی بدیع زاده، “شناسایی سنجه های اندازه گیری عملکرد پلتفرم های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور،” مطالعات رسانه ای، vol. 13، no. 4 (پیاپی 43) ، pp. 47–57، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211941/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button