مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

951
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

700
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی

صفحات

 صفحه شروع 35 | صفحه پایان 51

چکیده

 پژوهش حاضر پنج پیامد اساسی را به همراه خواهد داشت: اول اینکه, توضیحی نظری در مورد این که چرا مدیریت ارتباط با مشترکان در به دست آوردن پیامدهای مطلوب از رابطه میان مشترک و ارائه دهنده خدمات تاثیرگذار است, ارائه می دهد. دوم اینکه, ارزیابی کامل تری از نقش فن آوری اطلاعات در فعالیت های مدیریت ارتباط با مشترکان ارائه می دهد. سوم اینکه, چندین دسته از مقیاس های اندازه گیری را که برای آزمودن مدل مفهومی پیشنهادی لازم هستند, توسعه داده و تعیین اعتبار می کند. چهارم اینکه, با بررسی پدیده مدیریت ارتباط با مشترکان مبتنی بر رویکرد ارتباطی به پررنگ کردن قدرت توضیحی و تفسیری نظریه ارتباطات بازاریابی می پردازد و نهایتا, این مطالعه به این دلیل که شاهدی تجربی در مورد ارزش مدیریت ارتباط با مشتری برای مدیران و کارشناسان سازمان ها فراهم می کند و مجموعه ای از معیارها و مقیاس های مشتری محور را ارائه می دهد که مدیران را قادر می سازند تا بهتر وضعیت تلاش های مدیریت ارتباط با مشتری سازمان خود را ارزیابی نمایند و علت ریشه ای اقدامات ناموفق را تشخیص دهند, دارای ارزش بالایی می باشد. چارچوب نظری این پژوهش, یک مدل مفهومی مبتنی بر روابط تئوریک میان نه بعد مطرح شده در این مدل می باشد که در قالب ده فرضیه مطرح شده اند. روش پژوهش توصیفی- پیمایشی بوده و با آزمون مدل سازی معادلات ساختاری و تحلیل عاملی تاییدی, با کمک نرم افزار لیزرل, مدل مفهومی آزمون شد و با توجه به نتایج بدست آمده, تمامی فرضیه های این پژوهش تایید شدند. با توجه به نتایج بدست آمده از تحقیق, می توان نتیجه گیری نمود که مدل مفهومی تحقیق در دو جامعه آماری این پژوهش از برازش مناسبی برخوردار بوده است و برازش مدل تایید شده است و با مقایسه سنجش مدل مفهومی پژوهش در دو جامعه آماری می توان دریافت که میزان تاثیر متغیرهای مدل بر یکدیگر به طور تقریبی در جامعه آماری مربوط به سردبیران و روزنامه نگاران نسبت به مشترکان بیشتر است که این بیانگر این است که سردبیران و روزنامه نگاران نشریه های تخصصی غیردولتی شهر تهران در مقایسه با مشترکان این نشریه ها, دیدگاه های موافق تری با روابط حاکم بر اجزای این مدل دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ناطقی پور، بهارک. (1393). سنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی. مطالعات رسانه ای، 9(24)، 35-51. SID. https://sid.ir/paper/211926/fa

    Vancouver: کپی

    ناطقی پور بهارک. سنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1393؛9(24):35-51. Available from: https://sid.ir/paper/211926/fa

    IEEE: کپی

    بهارک ناطقی پور، “سنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی،” مطالعات رسانه ای، vol. 9، no. 24، pp. 35–51، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211926/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button