APA:
کپیفرامرزی، محسن. (1390). مقایسه تطبیقی با رویکرد نشانه شناسی آگهی های بازرگانی تلویزیونی ایران و شبکه های ماهواره ای. مطالعات رسانه ای، 6(12)، 93-118. SID. https://sid.ir/paper/212092/fa
Vancouver:
کپیفرامرزی محسن. مقایسه تطبیقی با رویکرد نشانه شناسی آگهی های بازرگانی تلویزیونی ایران و شبکه های ماهواره ای. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1390؛6(12):93-118. Available from: https://sid.ir/paper/212092/fa
IEEE:
کپیمحسن فرامرزی، “مقایسه تطبیقی با رویکرد نشانه شناسی آگهی های بازرگانی تلویزیونی ایران و شبکه های ماهواره ای،” مطالعات رسانه ای، vol. 6، no. 12، pp. 93–118، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/212092/fa