Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    1-18
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    3580
  • دانلود: 

    1655
چکیده: 

تمدن ایران زمین تعریفی عمیق، لطیف و بسیار متفاوت از آنچه تا امروز به عنوان ارتباطات شناخته شده در خود دارد؛ از معنویات و نوشته های الهی گرفته تا ادبیات و به ویژه شعر، پدیده برقراری ارتباط همواره مورد توجه ایرانیان قرار داشته است.نوشته حاضر در پی ارائه آرا و نظریات ارتباطی حکیم عارف، مولانا جلاالدین رومی به عنوان یکی از برجسته ترین چهره های ادبیات، حکمت و عرفان ایران و اسلام است و به این منظور یکی از غنی ترین آثار او یعنی «مثنوی معنوی» را مورد واکاوی ارتباطی قرار داده تا با بررسی مفاهیم ارتباطی موجود در این اثر و نیز با برقراری ارتباط نظری میان آنچه که امروزه علم ارتباطات نامیده می شود و آنچه که در فرهنگ کهن ایرانی در ارتباط مورد توجه قرار گرفته می شد گامی هرچند کوچک در جهت بومی کردن این علم برداشته شود. روش کار به صورت کیفی و کتابخانه ای و اسنادی و با بهره گیری از شیوه هرمنوتیک که شناخته شده ترین روش برای بررسی و مطالعه آثار ادبی شعرا می باشد و به کمک فیش برداری از منابع و ماخذ مربوط به مثنوی و نیز نقدها و تفاسیر موجود و منابع ارتباطی انجام گرفته است.مولوی تمامی انواع ارتباطات را در چهار گونه ارتباطی: ارتباط با خویشتن، ارتباط با خدا، ارتباط با جهان هستی و ارتباط با همنوعان دسته بندی نموده است. وی خود شناسی را محور اصلی تمامی انواع ارتباطات و نیز جوهر اصلی علوم و معارف بشری معرفی می کند و محقق شدن تمام اهداف انسان را منوط به تحقق خودشناسی می داند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 3580

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1655 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

درودی هما

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    19-45
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    945
  • دانلود: 

    637
چکیده: 

در این مقاله سعی شده است با مروری بر عوامل موثر در ایجاد سازمان یادگیرنده که شامل محیط، ساختار، رهبری، فرهنگ، تکنولوژی و استراتژی است، از طریق یک مطالعه تطبیقی در چند سازمان (رادیو - تلویزیونی) کارامد در چند کشور مختلف و تحلیل وضعیت موجود سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شرایط را برای سوق دادن سازمان صدا و سیما به سمت دستیابی به ویژگی های یک سازمان دانش آفرین، در جهت کسب مزیت رقابتی پایدار فراهم نماید. یافته های این مطالعه تطبیقی نشان می دهند که سازمان صدا وسیما در مقایسه با سازمان های مورد نظر از حیث فراهم نمودن عوامل زمینه ساز یک سازمان یادگیرنده در شرایط مناسبی قرار ندارد. در پایان در جهت ایجاد عوامل زیر ساخت یک سازمان دانش محور در سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران توصیه هایی پیشنهاد شده است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 945

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 637 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 4
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    47-74
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    26197
  • دانلود: 

    3871
چکیده: 

امروزه یکی از چالش های جدی در حوزه مسائل نظری، تدوین چارچوبی تئوریک برای فهم فضای مجازی است. چارچوبی که بتواند مبانی تکوین فضای مجازی، عناصر موجد فرایندهای موجود در فضای مجازی و کار ویژه های توسعه و گسترش فضای سایبر را برای همگان درک پذیر سازد. آنچه مسلم است در این شرایط جدید، نسبت عینیت و ذهنیت در حال تحول است و بیناذهنیتی در حال باز تولید است که در سپهر اندیشگی گذشته قابل فروکاست و تاویل نیست. این جستار در تلاش است تا با بهره گیری از رویکرد پدیدارشناسی با تاکید بر رویکرد هایدگر به فهمی از تحولات حوزه سایبر دست بیازد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 26197

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 3871 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 1
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    75-92
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1603
  • دانلود: 

    1014
چکیده: 

در بستر هنری جهان معاصر، موسیقی، وضعیتی بسیار پیچیده و پر اهمیت دارد. از اواخر قرن 20 جوانان، بسیاری از مواضع و تعارض های موجود را به وسیله موسیقی فریاد زدند. و از این رو موسیقی بستری شد برای تعارض نیروهای اجتماعی گوناگون که هر کدام از آنها گفتمان خاص خود را داشتند.موسیقی رپ نیز که از ویژگیهای ذکر شده مستثنی نیست، به نظر راقمین این سطور یکی از بسترهای توان افزایی جوانان ایرانی محسوب می شود که در یک رابطه افقی، به چالش در برابر فرهنگ مسلط جامعه و ساختارهای محدودکننده آن می پردازد، و به بیان دیگر نشان بارز رشد فردیت در بستر جامعه کنونی ایران است.در این مقاله ضمن بررسی ویژگیهای رپ اجتماعی فارسی، به این نکته پرداخته می شود که علی رغم اینکه موسیقی رپ، پدیده ای وارداتی و نا بهنجار نمایانده شده است اما این بررسی نشان می دهد که این ژانر موسیقی، صبغه ای کاملا بومی یافته، و مضامین آن بازتاب دهنده مشکلات و مسایل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه و جوانان ایرانی است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1603

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1014 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 2
نویسندگان: 

فرامرزی محسن

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    93-118
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1929
  • دانلود: 

    2122
چکیده: 

تبلیغات دارای کارکردهای مثبتی در جامعه است و با استفاده از دانش نشانه شناسی می توان این کارکردها را ارتقا بخشید. این تحقیق سعی دارد نقاط قوت و ضعف آگهی های بازرگانی تلویزیونی ایرانی را در مقایسه با آگهی های غیر ایرانی نشان دهد. این مقاله از تحلیل کیفی با رویکرد نشانه شناسی استفاده می کند و سپس با استفاده از روش تطبیقی به مقایسه آگهی تلویزیونی ایران و شبکه های ماهواره ای می پردازد. جامعه تحقیق، آگهی های تلویزیونی پخش شده از تلویزیون ایران و شبکه های ماهواره ای است و نمونه گیری با روش خوشه ای انجام شده است. آنچه در این تحقیق به آن رسیده ایم این است که، بازنمود نقش زن در تبلیغات ایرانی بیشتر کلیشه ای است. از روی نشانه های جنسیتی و سن مخاطب، می توان مخاطب هدف و تصمیم گیرنده اصلی در خرید محصول و خدمات را شناسایی کرد. در آگهی های ایرانی مردان بیشترین نقش را دارند در حالیکه در آگهی های شبکه های ماهواره ای زنان بیشترین نقش را دارند، نوجوانان در تبلیغات ایرانی حضور ندارند. انتقال پیام بیشتر از طریق ارتباط کلامی صورت می گیرد و به نشانه های تصویری و حرکت دوربین کمتر توجه می شود، با توجه به نیاز روزافزون به افزایش کیفی تبلیغات در کشور به نظر می رسد توجه به نشانه شناسی، بخصوص استفاده از نشانه های تصویری می تواند به رشد صنعت تبلیغات به عنوان یک صنعت ارتباطی منجر شود .

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1929

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 2122 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    119-132
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    905
  • دانلود: 

    843
چکیده: 

این مقاله، به بررسی بازتاب ساختارهای اجتماعی-ارتباطی در رمان های فارسی، دو دهه 50 و 70 می پردازد. برای این منظور 14 رمان مشهور در این دو دهه انتخاب شد تا محتوای آنان از نظر ساختار اجتماعی-ارتباطی و نیز جمع گرایی-فردگرایی بررسی شود.نتایج این پژوهش نشان می دهد که رمان های دهه 50 نشانگر سلسله مراتب قدرت و گفتمان مردسالارانه است و در روابط اجتماعی نیز این امر مشهود است اما در رمان های دهه 70 روابط فردی انسان ها بیشتر در طبقه متوسط جامعه و فضای کاملا شهری نمود دارد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 905

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 843 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 2
نویسندگان: 

گیوریان حسن

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    133-149
تعامل: 
  • استنادات: 

    2
  • بازدید: 

    1878
  • دانلود: 

    1068
چکیده: 

امروزه توجه به مسوولیت اجتماعی و عرصه های مرتبط به آن نگرانی های زیادی را در سازمان ها مختلف، خصوصا بخش دولتی و عمومی ایجاد کرده است. سقوط معیارهای رفتار بر اساس الگوهای اخلاقی در عملکرد سازمانی که از آن بنام مسوولیت اجتماعی سازمانی یاد می شود، نگارنده را بر آن داشت تا در جستجوی مبناهای نظری و عملی مناسبی در این رابطه باشد تا بتواند مسیر مناسب عملی و اجرایی برابر سازمان ها دولتی ایران فراهم آورد.در این مقاله پس از مطالعات مقدماتی و تکمیلی این سوال مطرح شد تا چه میزان رسانه ای جمعی از نظر علمی در ارتقا مسوولیت اجتماعی در سازمان ها دولتی ایران نقش دارند؟ پس از مطالعه ادبیات و پیشینه مرتبط به پژوهش و مراجعه به آرا خبرگان عواملی که در رسانه های جمعی می توانند در ارتقا مسوولیت اجتماعی در سازمان ها دولتی موثر باشند به هشت شاخص طبقه بندی شده و از طریق توزیع پرسشنامه در جامعه مورد تجزیه و تحلیل و استنتاج قرارگرفت. نتایج تحقیق حاکی از آن است که رسانه های جمعی از نظر علمی قابلیت تاثیرگذاری مناسبی بر ارتقا مسوولیت اجتماعی در سازمان ها دولتی ایران دارند، اما در عمل و اجرا کمتر این مهم مورد توجه قرار می گیرد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1878

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1068 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 2 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

شاه محمدی عبدالرضا

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    151-174
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1284
  • دانلود: 

    1096
چکیده: 

از آنجا که مهارت های ارتباطی رفتاری نقش موثری در ایجاد زیرساخت های مناسب برای توسعه انسانی یک جامعه در حال پیشرفت دارند، اساتید علوم ارتباطات الگوی مطلوبی برای بررسی این موضوع به نظر می آیند، که با توجه به آنچه نتیجه این پژوهش نشان خواهد داد، می توان وضعیت ارتباطی جامعه مورد نظر این تحقیق یعنی مهارت های ارتباطاتی اساتید و دانشجویان را سنجید و به اتخاذ راه کارهای عملی و برنامه های بلند مدت اساسی اقدام کرد. روش تحقیق در این پژوهش روش پیمایشی و ابزار اندازه گیری آن پرسشنامه محقق ساخته می باشد. جامعه آماری آن را اساتید و دانشجویان علوم ارتباطات اجتماعی تشکیل می دهند. حجم نمونه در تحقیق با جامعه آماری برابر بوده است بدین معنا که کلیه اساتید و دانشجویان هدف مورد سوال قرار گرفته اند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1284

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1096 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

طالبی محمد

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    175-202
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    2350
  • دانلود: 

    1284
چکیده: 

از سال 1954 که شبکه بی بی سی، اولین اخبار تلویزیونی خود را با استفاده از صدای گوینده به همراه نمایش عکس، نقشه و شرح عکسها در جملات کوتاهی پخش کرد، ژورنالیسم تلویزیونی فراز و نشیبهای فراوانی را پشت سر گذاشته است. پیشرفتهایی که باید آنرا حاصل نوآوریها، هوش و ذکاوت فعالین این میدان دانست.هرچند ژورنالیسم تلویزیونی در ایران قدمتی 45 ساله دارد، اما به دلایلی چون: بومی نبودن تکنولوژی، ضعف بدنه کارشناسی، عدم توجه به مبانی و ابزارهای رسانه های نوین و ...، در این زمینه دچار نوعی عقب ماندگی تاریخی هستیم. حال به اعتقاد کارشناسان برای پیشی گرفتن در میدان پر رقیب رسانه ای امروز، باید در عرصه های تعاریف و تئوریها، تشکیلات و سیستمها، تکنولوژی و تجهیزات، همچنین قالبها، سبکها و شیوه های تولید، به فکر ایجاد تحول باشیم. در این مقاله تحقیقی که به روشهای اسنادی، کیفی و مشاهده به رشته تحریر در آمده است، ما در چارچوب قالبها و سبکها، به بحث و بررسی در مورد چگونگی متون اخبار تلویزیونی و مقایسه آن با سایر رسانه های مکتوب می پردازیم.در انتها نتیجه گیری می کنیم که ابزارها و روش انتقال مفاهیم مورد نظر گردانندگان اخبار تلویزیونی با سایر رسانه های مکتوب متفاوت بوده و این مهم به عهده انواع تولیدات و قالبهای متنوع دیداری و شنیداری و مبتنی بر متونی با ویژگیهای خاصی است که می تواند در فراگرد انتقال و تاثیرگذاری پیام بر مخاطب، نقش کلیدی ایفا نماید. بطوریکه نگارش اخبار تلویزیونی را می توان، هنر نوشتن برای تصویر نامید.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2350

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1284 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 2
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    203-218
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1496
  • دانلود: 

    983
چکیده: 

این تحقیق به بررسی تاثیر تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای فارسی زبان بر نگرش مخاطبین و اقدام آنها به خرید پرداخته است. برای رسیدن به این هدف از دیدگاه نظریه پردازانی چون لاسول، مک لوهان، برایانت و زیلمن، لازارسفلد، مارکوزه، مرتن و الگوی آیدا استفاده شد. متغیر مستقل شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و متغیر وابسته نگرش و رفتار مخاطبین در نظر گرفته شده است. در این مطالعه از روش پیمایشی و تکنیک پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات در بین پاسخگویان استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل شهروندان شهر تهران است، جامعه نمونه 388 نفر است که از طریق نمونه گیری به روش تمام شماری (دردسترس) چند مرحله ای انتخاب شده اند. داده های تحقیق با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تحلیل قرار گرفت؛ که نتایج به صورت زیر است:چهار مرحله ای که در الگوی آیدا در خصوص مراحل اثرگذاری تبلیغات بر نگرش مخاطبان وجود دارد در مورد تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مورد تایید قرار گرفت.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1496

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 983 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    219-236
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1660
  • دانلود: 

    1574
چکیده: 

اگرچه شان شهروندی و حقوق و تکالیف مربوط بدان از جمله مباحثی است که از یونان باستان فلاسفه ای چون افلاطون و ارسطو از آن سخن گفته و ویژگی های آن را بر شمرده اند اما باید گفت این مفهوم در طول سالیان دراز، تغییرات بسیاری را پشت سر گذاشته است. شهروندی به معنای رایج آن در دنیای مدرن امروز از قرن هیجدهم به بعد مورد توجه فلاسفه قرار گرفت.شهروندی مدرن در کشورهای پیشرفته صنعتی حاصل تحقق مراحل مختلف روند دموکراتیک در این جوامع طی سه قرن اخیر است. در قرن هیجدهم حقوق مدنی اساسی ترین خواست شهروندی در این جوامع بود که به موجب آن شهروند ملی یعنی حقوق برابر شهروندان در برابر قانون و سایر آزادی های فردی طرح و برای تحقق آن مبارزه شد.قرن نوزدهم قرن مبارزه برای تحقق حقوق سیاسی گروه ها و طبقات اجتماعی یا شهروندی سیاسی بود که در آن مبارزه برای حق رای برابر و نیز مبارزه برای تشکیل و قانونی شدن نهادهای صنفی و سیاسی مدرن جنبه برجسته یافت؛ که در این میان نقش رسانه ها را نمی توان نادیده گرفت. از اواخر قرن هیجدهم، رسانه های سیاسی و مسلکی در تحقق انقلاب های دموکراتیک نقش اساسی را ایفا کردند.سرانجام قرن بیستم روند تحقق اندیشه های دموکراتیک در قالب تلاش برای احقاق حقوق اجتماعی برابر برای شهروندان یعنی شهروندی اجتماعی جنبه مهم و اساسی پیدا کرد. تلاش برای برخورداری از حقوق مساوی در زمینه آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و سایر مزایای اجتماعی به اساسی ترین نیروی محرکه برای فعالیت های عدالت طلبانه تبدیل شد. رسانه ها می توانند با ارائه کارکردهای خبری، آموزشی و اطلاع رسانی مسیر درست و کوتاهی را جهت تحقق روش های نوین مشارکت شهروندی به منصه ظهور برسانند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1660

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1574 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 3
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button