APA:
کپیمختاری، مریم، و رجایی، محمدصادق. (1395). بازنمایی زنان در تبلیغات تجاری نشریات به عنوان بستری برای شکل گیری هویت آنان. مطالعات فرهنگ - ارتباطات، 17(35 (مسلسل 67))، 217-244. SID. https://sid.ir/paper/213522/fa
Vancouver:
کپیمختاری مریم، رجایی محمدصادق. بازنمایی زنان در تبلیغات تجاری نشریات به عنوان بستری برای شکل گیری هویت آنان. مطالعات فرهنگ - ارتباطات[Internet]. 1395؛17(35 (مسلسل 67)):217-244. Available from: https://sid.ir/paper/213522/fa
IEEE:
کپیمریم مختاری، و محمدصادق رجایی، “بازنمایی زنان در تبلیغات تجاری نشریات به عنوان بستری برای شکل گیری هویت آنان،” مطالعات فرهنگ - ارتباطات، vol. 17، no. 35 (مسلسل 67)، pp. 217–244، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/213522/fa