مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,286
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

803
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اولویت بندی شاخص ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی

صفحات

 صفحه شروع 29 | صفحه پایان 53

چکیده

 هدف اصلی این نوشتار شناسایی و اولویت بندی شاخص های موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی است. با انجام مطالعه های مختلف و بررسی پیشینه موضوع, تصمیم های راهبردی و آمیخته بازاریابی به عنوان عوامل محیط داخلی و تکنولوژی و زمان نیز به عنوان عوامل محیط بیرونی تاثیرگذار کسب و کار در نظر گرفته شد. جامعه آماری, ناشران تهرانی و تعداد نمونه آماری 220 نفر می باشد. انتخاب ناشران به روش تصادفی ساده صورت گرفته و برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است. روایی پرسشنامه به طور صوری و پایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ تایید شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز از ضریب همبستگی اسپیرمن و فریدمن استفاده شده است. نتایج رتبه بندی عناصر به ترتیب: موقعیت یابی 6.048, محصول 5.876, زمان 5.621, مکان 5.308, فناوری 5.161, ترفیع 4.899, قیمت 4.694, هدف گذاری, 4.154 و بخش بندی 3.237 می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مولوی، سلیمان، عابسی، سعید، و شاه طهماسبی، اسماعیل. (1392). اولویت بندی شاخص ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات، 14(21 (مسلسل 53))، 29-53. SID. https://sid.ir/paper/213547/fa

    Vancouver: کپی

    مولوی سلیمان، عابسی سعید، شاه طهماسبی اسماعیل. اولویت بندی شاخص ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات[Internet]. 1392؛14(21 (مسلسل 53)):29-53. Available from: https://sid.ir/paper/213547/fa

    IEEE: کپی

    سلیمان مولوی، سعید عابسی، و اسماعیل شاه طهماسبی، “اولویت بندی شاخص ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی،” مطالعات فرهنگ - ارتباطات، vol. 14، no. 21 (مسلسل 53)، pp. 29–53، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/213547/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button