APA:
کپیمولوی، سلیمان، عابسی، سعید، و شاه طهماسبی، اسماعیل. (1392). اولویت بندی شاخص ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات، 14(21 (مسلسل 53))، 29-53. SID. https://sid.ir/paper/213547/fa
Vancouver:
کپیمولوی سلیمان، عابسی سعید، شاه طهماسبی اسماعیل. اولویت بندی شاخص ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات[Internet]. 1392؛14(21 (مسلسل 53)):29-53. Available from: https://sid.ir/paper/213547/fa
IEEE:
کپیسلیمان مولوی، سعید عابسی، و اسماعیل شاه طهماسبی، “اولویت بندی شاخص ها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتاب های دانشگاهی،” مطالعات فرهنگ - ارتباطات، vol. 14، no. 21 (مسلسل 53)، pp. 29–53، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/213547/fa