مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

660
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

660
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان)

صفحات

 صفحه شروع 39 | صفحه پایان 53

چکیده

 امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات, آن چنان نیرویی را در عرصه های گوناگون حیات بشری دارد که بی تردید می توان آن را نماد یک تمدن جدید, یا ظهور یک موج تمدنی جدید دانست. از آن جائی که این مهم تأثیر شگرفی بر ابعاد مختلف از جمله یادگیری دارد, این موضوع اهمیت یافته است. از این رو هدف از این مطالعه بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات بر یادگیری رسمی و غیر رسمی مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان است. پژوهش حاضر از حیث هدف کاربردی, از حیث نوع روش توصیفی-همبستگی و از لحاظ روش گردآوری اطلاعات روش تحقیق میدانی است. جامعه آماری این پژوهش 169 نفر از مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان بودند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسش نامه است که بین افراد نمونه توزیع شد. یافته های پژوهش نشان داد بین کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری رسمی و غیر رسمی مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. از این رو می توان نتیجه گرفت که با به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات, یادگیری رسمی؛ مخصوصاً میزان یادگیری غیر رسمی افزایش می یابد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    پورامینی، زهرا، باشکوه، محمد، فروزنده، سمیه، و باشکوه، حسن. (1397). بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان). روانشناسی مدرسه، 7(4 (پیاپی 28) )، 39-53. SID. https://sid.ir/paper/216766/fa

    Vancouver: کپی

    پورامینی زهرا، باشکوه محمد، فروزنده سمیه، باشکوه حسن. بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان). روانشناسی مدرسه[Internet]. 1397؛7(4 (پیاپی 28) ):39-53. Available from: https://sid.ir/paper/216766/fa

    IEEE: کپی

    زهرا پورامینی، محمد باشکوه، سمیه فروزنده، و حسن باشکوه، “بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان)،” روانشناسی مدرسه، vol. 7، no. 4 (پیاپی 28) ، pp. 39–53، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216766/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button