APA:
کپیپورامینی، زهرا، باشکوه، محمد، فروزنده، سمیه، و باشکوه، حسن. (1397). بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان). روانشناسی مدرسه، 7(4 (پیاپی 28) )، 39-53. SID. https://sid.ir/paper/216766/fa
Vancouver:
کپیپورامینی زهرا، باشکوه محمد، فروزنده سمیه، باشکوه حسن. بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان). روانشناسی مدرسه[Internet]. 1397؛7(4 (پیاپی 28) ):39-53. Available from: https://sid.ir/paper/216766/fa
IEEE:
کپیزهرا پورامینی، محمد باشکوه، سمیه فروزنده، و حسن باشکوه، “بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان)،” روانشناسی مدرسه، vol. 7، no. 4 (پیاپی 28) ، pp. 39–53، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216766/fa