APA:
کپیمحمدحسنی، نسرین، فردانش، هاشم، و حاتمی، جواد. (1395). ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD. روانشناسی مدرسه، 5(4 )، 101-116. SID. https://sid.ir/paper/216793/fa
Vancouver:
کپیمحمدحسنی نسرین، فردانش هاشم، حاتمی جواد. ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1395؛5(4 ):101-116. Available from: https://sid.ir/paper/216793/fa
IEEE:
کپینسرین محمدحسنی، هاشم فردانش، و جواد حاتمی، “ارتباط بین الگوی بصری و توجه در طراحی آموزشی با کمک کامپیوتر برای کودکان با اختلال ADHD،” روانشناسی مدرسه، vol. 5، no. 4 ، pp. 101–116، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216793/fa