APA:
کپیوفوری، جواد. (1398). بررسی تأثیرآموزش مهارت های مطالعه برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه بر میزان پیشرفت تحصیلی وانگیزش پیشرفت دانش-آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان در مقطع ابتدایی. روانشناسی مدرسه، 8(2 (پیاپی 30) )، 156-173. SID. https://sid.ir/paper/216801/fa
Vancouver:
کپیوفوری جواد. بررسی تأثیرآموزش مهارت های مطالعه برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه بر میزان پیشرفت تحصیلی وانگیزش پیشرفت دانش-آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان در مقطع ابتدایی. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1398؛8(2 (پیاپی 30) ):156-173. Available from: https://sid.ir/paper/216801/fa
IEEE:
کپیجواد وفوری، “بررسی تأثیرآموزش مهارت های مطالعه برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه بر میزان پیشرفت تحصیلی وانگیزش پیشرفت دانش-آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان در مقطع ابتدایی،” روانشناسی مدرسه، vol. 8، no. 2 (پیاپی 30) ، pp. 156–173، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216801/fa