APA:
کپیزغیبی قناد، سیمین، بارانیان، سحر، و عالی پور، سیروس. (1398). بررسی رابطه ی ادراکات از کیفیت کلاس درس و انعطاف پذیری شناختی با چالش پذیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی. روانشناسی مدرسه، 8(4 (پیاپی 32) )، 112-130. SID. https://sid.ir/paper/216822/fa
Vancouver:
کپیزغیبی قناد سیمین، بارانیان سحر، عالی پور سیروس. بررسی رابطه ی ادراکات از کیفیت کلاس درس و انعطاف پذیری شناختی با چالش پذیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1398؛8(4 (پیاپی 32) ):112-130. Available from: https://sid.ir/paper/216822/fa
IEEE:
کپیسیمین زغیبی قناد، سحر بارانیان، و سیروس عالی پور، “بررسی رابطه ی ادراکات از کیفیت کلاس درس و انعطاف پذیری شناختی با چالش پذیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی،” روانشناسی مدرسه، vol. 8، no. 4 (پیاپی 32) ، pp. 112–130، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216822/fa