APA:
کپیعالی، مرضیه، و داوودی، ایوب. (1398). تحلیل معنای کنشگری معلم در مقالات مجله رشد معلم: مبتنی بر رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)، 9(1 (پیاپی 17) )، 48-66. SID. https://sid.ir/paper/218545/fa
Vancouver:
کپیعالی مرضیه، داوودی ایوب. تحلیل معنای کنشگری معلم در مقالات مجله رشد معلم: مبتنی بر رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)[Internet]. 1398؛9(1 (پیاپی 17) ):48-66. Available from: https://sid.ir/paper/218545/fa
IEEE:
کپیمرضیه عالی، و ایوب داوودی، “تحلیل معنای کنشگری معلم در مقالات مجله رشد معلم: مبتنی بر رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف،” پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)، vol. 9، no. 1 (پیاپی 17) ، pp. 48–66، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218545/fa