APA:
کپیعلوی مقدم، سیدبهنام، داوری، حسین، و خیرآبادی، رضا. (1396). سنجش کیفی برداشت معلمان زبان از آموزش دستور در رویکرد ارتباطی و جایگاه این مقوله در کتاب های نوتالیف زبان انگلیسی. پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی (پژوهش زبان های خارجی)، 7(2 )، 497-525. SID. https://sid.ir/paper/218631/fa
Vancouver:
کپیعلوی مقدم سیدبهنام، داوری حسین، خیرآبادی رضا. سنجش کیفی برداشت معلمان زبان از آموزش دستور در رویکرد ارتباطی و جایگاه این مقوله در کتاب های نوتالیف زبان انگلیسی. پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی (پژوهش زبان های خارجی)[Internet]. 1396؛7(2 ):497-525. Available from: https://sid.ir/paper/218631/fa
IEEE:
کپیسیدبهنام علوی مقدم، حسین داوری، و رضا خیرآبادی، “سنجش کیفی برداشت معلمان زبان از آموزش دستور در رویکرد ارتباطی و جایگاه این مقوله در کتاب های نوتالیف زبان انگلیسی،” پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی (پژوهش زبان های خارجی)، vol. 7، no. 2 ، pp. 497–525، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218631/fa