APA:
کپییونسی فر، سیدمحمد، صنایعی، علی، و شاهین، آرش. (1391). میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد. مدیریت بازاریابی، 7(16)، 99-108. SID. https://sid.ir/paper/218800/fa
Vancouver:
کپییونسی فر سیدمحمد، صنایعی علی، شاهین آرش. میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1391؛7(16):99-108. Available from: https://sid.ir/paper/218800/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد یونسی فر، علی صنایعی، و آرش شاهین، “میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد،” مدیریت بازاریابی، vol. 7، no. 16، pp. 99–108، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218800/fa