APA:
کپیکزازی، هاجر، کوثرنشان، محمدرضا، و جواهری کامل، مهدی. (1389). بررسی تاثیر کیفیت ارائه خدمات دستگاههای خودپرداز ATM بر جذب مشتریان شعب بانک صادرات شهر تهران. کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی، -(4)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/476632/fa
Vancouver:
کپیکزازی هاجر، کوثرنشان محمدرضا، جواهری کامل مهدی. بررسی تاثیر کیفیت ارائه خدمات دستگاههای خودپرداز ATM بر جذب مشتریان شعب بانک صادرات شهر تهران. کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی[Internet]. 1389؛-(4):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/476632/fa
IEEE:
کپیهاجر کزازی، محمدرضا کوثرنشان، و مهدی جواهری کامل، “بررسی تاثیر کیفیت ارائه خدمات دستگاههای خودپرداز ATM بر جذب مشتریان شعب بانک صادرات شهر تهران،” کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی، vol. -، no. 4، pp. 0–0، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/476632/fa