مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

503
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

652
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تعیین ارتباط بازاریابی داخلی با کیفیت خدمات در اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان

صفحات

 صفحه شروع 17 | صفحه پایان 28

چکیده

 مقدمه و هدف: مفهوم بازاریابی درونی یک رویکرد نسبتا تازه ای است که توسط محققان مورد تحقیق قرار می گیرد و سازمان ها خود را با آن مطابقت می دهند تا کیفیت محصولات و خدمات خود را افزایش دهند و عملکرد بهتری داشته باشند. هدف از تحقیق حاضر آزمون تاثیر بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات ارایه شده در اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان بود. روش شناسی: تحقیق حاضر از نوع همبستگی و از حیث هدف, کاربردی بود که با رویکردی کمی انجام شد. جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان بودند (110 نفر). از آنجا که تعداد کارکنان محدود می باشد, جامعه برابر نمونه در نظر گرفته شد. جهت گردآوری اطلاعات از دو پرسشنامه سرو کوال توسط پاراسورامان و همکاران (1985) و پرسشنامه بازاریابی درونی برگرفته از مطالعه مونی و فورمن (1995) استفاده شد. سطح معنی داری برای آزمون ها (05/0≤ p) در نظر گرفته شد. نتایج: نتایج: آزمون مدل مفهومی تحقیق نشان داد که بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات در اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان تاثیر دارد (05/0≤ p). مدیران بایستی از کارکنان در تدوین چشم انداز یاری بگیرند و چشم اندازی را ترسیم کنند که در خور سازمان و مورد توافق اکثریت باشد. همچنین با توسعه آموزش و مهارت کارکنان و سیستم پاداش دهی مبتنی بر شایستگی, کارکنان را در جهت بهبود عملکردشان حمایت نماید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کلاته سیفری، معصومه، حسینی، وحید، و فریدونی، مسعود. (1398). تعیین ارتباط بازاریابی داخلی با کیفیت خدمات در اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان. پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، 15(29 )، 17-28. SID. https://sid.ir/paper/250852/fa

    Vancouver: کپی

    کلاته سیفری معصومه، حسینی وحید، فریدونی مسعود. تعیین ارتباط بازاریابی داخلی با کیفیت خدمات در اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان. پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی[Internet]. 1398؛15(29 ):17-28. Available from: https://sid.ir/paper/250852/fa

    IEEE: کپی

    معصومه کلاته سیفری، وحید حسینی، و مسعود فریدونی، “تعیین ارتباط بازاریابی داخلی با کیفیت خدمات در اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان،” پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، vol. 15، no. 29 ، pp. 17–28، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/250852/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا