APA:
کپیحکیمی، ایمان. (1396). بررسی تأثیر ارزش های ادراکی مصرف کننده بر عشق به برند و پیامدهای آن: تبیین نقش میانجی هویت برند. مدیریت بازاریابی، 12(37 )، 105-120. SID. https://sid.ir/paper/218821/fa
Vancouver:
کپیحکیمی ایمان. بررسی تأثیر ارزش های ادراکی مصرف کننده بر عشق به برند و پیامدهای آن: تبیین نقش میانجی هویت برند. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(37 ):105-120. Available from: https://sid.ir/paper/218821/fa
IEEE:
کپیایمان حکیمی، “بررسی تأثیر ارزش های ادراکی مصرف کننده بر عشق به برند و پیامدهای آن: تبیین نقش میانجی هویت برند،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 37 ، pp. 105–120، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218821/fa