مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,295
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

840
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مفهوم پردازی نقش فرد کارآفرین در بازاریابی کسب و کارهای خانگی محور

صفحات

 صفحه شروع 63 | صفحه پایان 84

چکیده

 پژوهش حاضر به مفهوم پردازی نقش کارآفرین در بازاریابی کسب و کارهای خانگی می پردازد. چارچوب پژوهشی در این مطالعه, رویکرد تحقیق ترکیبی کیفی- کمی است. در مرحله اول, گردآوری داده ها با به کارگیری مصاحبه های اکتشافی و نیمه ساختار یافته, به همراه طرح سوالات باز با 12 کارآفرین و مالک بنگاه های خانگی انجام شد. در مرحله دوم با اعمال رویکرد کمی و ارسال پرسشنامه به هفتاد و هفت کسب و کار خانگی به گردآوری اطلاعات پرداخته شد. یافته های پژوهش حاکی از آن است که فرد کارآفرین با بهره گیری از توانایی ها و ویژگی های فردی خود, و به کارگیری تجارب و تکنیک های کاری, قوه شهود و ادراکات شخصی, عملکردهای بیش فعالانه و پایبندی به اصول اخلاقی در بازار سعی در کسب سود بیشتر و ارائه ارزشی بالاتر نسبت به سایر رقبا برای مشتریان اولیه/ ثانویه خود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    گلابی، امیرمحمد، خدادادحسینی، سیدحمید، یدالهی، جهانگیر، و رضوانی، مهران. (1390). مفهوم پردازی نقش فرد کارآفرین در بازاریابی کسب و کارهای خانگی محور. مدیریت بازاریابی، 6(11)، 63-84. SID. https://sid.ir/paper/218830/fa

    Vancouver: کپی

    گلابی امیرمحمد، خدادادحسینی سیدحمید، یدالهی جهانگیر، رضوانی مهران. مفهوم پردازی نقش فرد کارآفرین در بازاریابی کسب و کارهای خانگی محور. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(11):63-84. Available from: https://sid.ir/paper/218830/fa

    IEEE: کپی

    امیرمحمد گلابی، سیدحمید خدادادحسینی، جهانگیر یدالهی، و مهران رضوانی، “مفهوم پردازی نقش فرد کارآفرین در بازاریابی کسب و کارهای خانگی محور،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 11، pp. 63–84، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218830/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button