APA:
کپیصفرزاده، حسین، و اسمعلی، نجیبه. (1390). بررسی تاثیرات تطابق ادراکی در همکاری های مشترک بازاریابی. مدیریت بازاریابی، 6(13)، 41-56. SID. https://sid.ir/paper/218849/fa
Vancouver:
کپیصفرزاده حسین، اسمعلی نجیبه. بررسی تاثیرات تطابق ادراکی در همکاری های مشترک بازاریابی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(13):41-56. Available from: https://sid.ir/paper/218849/fa
IEEE:
کپیحسین صفرزاده، و نجیبه اسمعلی، “بررسی تاثیرات تطابق ادراکی در همکاری های مشترک بازاریابی،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 13، pp. 41–56، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218849/fa