مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,570
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

569
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی ها

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 18

چکیده

 تحقیق حاضر کوشش نموده تا به بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی ها بپردازد. همه برنامه ریزی ها و فعالیت های یک کسب و کار با فروش به ثمر می رسد. یک فروشنده متبحر دارای ویژگی هایی است که نقش آن در عملکرد وی منعکس می شود.هدف از این پژوهش بررسی رابطه تعارض نقش و ابهام نقش که نشان دهنده استرس نقش می باشند, با مشتری مداری و عملکرد شغلی است.جامعه آماری این تحقیق فروشندگان صنایع مبلمان خانگی در شهر تهران است. نمونه گیری به روش خوشه ای انجام گرفته و داده های مورد نظر با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گرده است. روش تحقیق در پژوهش حاضر بر اساس هدف کاربردی است و بر اساس نحوه اجرا و گردآوری داده ها از نوع توصیفی- پیمایشی (همبستگی) می باشد. از مجموع فروشندگان صنایع مبلمان خانگی 273 نمونه انتخاب گردید.نتایج این پژوهش نشان داد که بین متغیر ابهام نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی رابطه معناداری وجود دارد. همچنین بین متغیر تعارض نقش و مشتری مداری نیز رابطه معناداری وجود دارد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیمی، عبدالحمید، و جوادی، مجید. (1390). بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی ها. مدیریت بازاریابی، 6(13)، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/218850/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیمی عبدالحمید، جوادی مجید. بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی ها. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(13):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/218850/fa

    IEEE: کپی

    عبدالحمید ابراهیمی، و مجید جوادی، “بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی ها،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 13، pp. 1–18، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218850/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button