مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

872
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

982
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر تلاش های آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند

صفحات

 صفحه شروع 121 | صفحه پایان 141

چکیده

 این پژوهش با هدف بررسی تأثیر تلاش های آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند در صنعت تلفن همراه در شهر یزد انجام شد. روش پژوهش بر حسب هدف کاربردی, از نظر روش گرداوری داده ها توصیفی-همبستگی و همین طور از نظر نوع داده کمی بود. جامعه آماری این پژوهش, کلیه کاربران تلفن همراه در شهر یزد بودند که با توجه به نامحدود بودن آنها با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای و با توجه به جدول مورگان و فرمول کوکران تعداد 384 نفر به عنوان نمونه انتخاب شد. به منظور گرداوری داده ها از پرسشنامه تلاش بازاریابی رسانه های اجتماعی کیم و کو (2012), ارزش ویژه برند کیم و هیون (2011), پاسخ مصرف کننده تنمایر و همکارانش (2011), آمیخته بازاریابی با تلخیص از پرسشنامه ایزدیار (1390), بهره گرفته شد. پس از جمع آوری پرسشنامه ها, توصیف داده ها از طریق میانگین, انحراف معیار, درصد, فراوانی و جدول از طریق نرم افزار Spss و استنباط آماری داده ها از طریق مدل سازی معادلات ساختاری و به کمک نرم افزار lisrel انجام پذیرفت. ویژگی های فنی پرسشنامه شامل پایایی, روایی همگرا و روایی واگرا بررسی گردید. ضرایب مسیر و ضرایب معناداری نرم افزار برای بررسی فرضیه های پژوهش مورد استفاده قرار گرفتند. یافته ها نشان داد, درجه تناسب مدل ارائه شده با توجه به مؤلفه های پژوهش مناسب بود؛ هم چنین تلاش های آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند تأثیر داشت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حاجی حسینی، عفت، و سهرابی، ابوالفضل. (1395). تأثیر تلاش های آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند. مدیریت بازاریابی، 10(32 )، 121-141. SID. https://sid.ir/paper/218859/fa

    Vancouver: کپی

    حاجی حسینی عفت، سهرابی ابوالفضل. تأثیر تلاش های آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1395؛10(32 ):121-141. Available from: https://sid.ir/paper/218859/fa

    IEEE: کپی

    عفت حاجی حسینی، و ابوالفضل سهرابی، “تأثیر تلاش های آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 32 ، pp. 121–141، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218859/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button