APA:
کپیحاجی حسینی، عفت، و سهرابی، ابوالفضل. (1395). تأثیر تلاش های آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند. مدیریت بازاریابی، 10(32 )، 121-141. SID. https://sid.ir/paper/218859/fa
Vancouver:
کپیحاجی حسینی عفت، سهرابی ابوالفضل. تأثیر تلاش های آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1395؛10(32 ):121-141. Available from: https://sid.ir/paper/218859/fa
IEEE:
کپیعفت حاجی حسینی، و ابوالفضل سهرابی، “تأثیر تلاش های آمیخته بازاریابی و بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 32 ، pp. 121–141، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218859/fa