APA:
کپیقدرتی، انیسه، و محمدیان، مقدسه. (1396). ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی). مدیریت بازاریابی، 12(36 )، 95-103. SID. https://sid.ir/paper/218967/fa
Vancouver:
کپیقدرتی انیسه، محمدیان مقدسه. ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(36 ):95-103. Available from: https://sid.ir/paper/218967/fa
IEEE:
کپیانیسه قدرتی، و مقدسه محمدیان، “ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی)،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 36 ، pp. 95–103، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218967/fa