APA:
کپیجلالی، مریم، نایب زاده، شهناز، و حکاکی، سیدمسعود. (1393). بررسی رابطه عزت نفس, نفوذ اجتماعی و رضایت از زندگی با تمایل به خرید تفننی. مدیریت بازاریابی، 9(23)، 79-93. SID. https://sid.ir/paper/218866/fa
Vancouver:
کپیجلالی مریم، نایب زاده شهناز، حکاکی سیدمسعود. بررسی رابطه عزت نفس, نفوذ اجتماعی و رضایت از زندگی با تمایل به خرید تفننی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1393؛9(23):79-93. Available from: https://sid.ir/paper/218866/fa
IEEE:
کپیمریم جلالی، شهناز نایب زاده، و سیدمسعود حکاکی، “بررسی رابطه عزت نفس, نفوذ اجتماعی و رضایت از زندگی با تمایل به خرید تفننی،” مدیریت بازاریابی، vol. 9، no. 23، pp. 79–93، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218866/fa