APA:
کپیوظیفه دوست، حسین، و میرمیران، هانیه. (1393). عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین. راهبردهای بازرگانی، 21(3)، 1-10. SID. https://sid.ir/paper/509580/fa
Vancouver:
کپیوظیفه دوست حسین، میرمیران هانیه. عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1393؛21(3):1-10. Available from: https://sid.ir/paper/509580/fa
IEEE:
کپیحسین وظیفه دوست، و هانیه میرمیران، “عوامل موثر بر خرید تفننی محصول جدید با درگیری پایین،” راهبردهای بازرگانی، vol. 21، no. 3، pp. 1–10، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/509580/fa