APA:
کپیمحمودی، محمد. (1391). تاثیرات اجتماعی روان شناختی و ویژگی محصول بر رفتار خرید تفننی مشتریان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 11(10 (پیاپی 43))، 117-136. SID. https://sid.ir/paper/482513/fa
Vancouver:
کپیمحمودی محمد. تاثیرات اجتماعی روان شناختی و ویژگی محصول بر رفتار خرید تفننی مشتریان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1391؛11(10 (پیاپی 43)):117-136. Available from: https://sid.ir/paper/482513/fa
IEEE:
کپیمحمد محمودی، “تاثیرات اجتماعی روان شناختی و ویژگی محصول بر رفتار خرید تفننی مشتریان،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 11، no. 10 (پیاپی 43)، pp. 117–136، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/482513/fa