APA:
کپیعبدالوند، محمدعلی، و حسین زاده امام، علی. (1393). ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیت های مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده. مدیریت بازاریابی، 9(23)، 19-39. SID. https://sid.ir/paper/218869/fa
Vancouver:
کپیعبدالوند محمدعلی، حسین زاده امام علی. ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیت های مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1393؛9(23):19-39. Available from: https://sid.ir/paper/218869/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی عبدالوند، و علی حسین زاده امام، “ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیت های مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده،” مدیریت بازاریابی، vol. 9، no. 23، pp. 19–39، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218869/fa