APA:
کپیاسماعیل پور، مجید، ایزدی، حمید، افراخته، سلیمه، و زاهدی، فاطمه. (1397). تاثیر اثربخشی تاییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ. مدیریت برند، 5(16 )، 107-139. SID. https://sid.ir/paper/394595/fa
Vancouver:
کپیاسماعیل پور مجید، ایزدی حمید، افراخته سلیمه، زاهدی فاطمه. تاثیر اثربخشی تاییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ. مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(16 ):107-139. Available from: https://sid.ir/paper/394595/fa
IEEE:
کپیمجید اسماعیل پور، حمید ایزدی، سلیمه افراخته، و فاطمه زاهدی، “تاثیر اثربخشی تاییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ،” مدیریت برند، vol. 5، no. 16 ، pp. 107–139، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/394595/fa