APA:
کپیحیدرزاده، کامبیز، و جوان بخت، آرزو. (1394). بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی, ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران. مدیریت بازاریابی، 10(27)، 1-16. SID. https://sid.ir/paper/218911/fa
Vancouver:
کپیحیدرزاده کامبیز، جوان بخت آرزو. بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی, ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(27):1-16. Available from: https://sid.ir/paper/218911/fa
IEEE:
کپیکامبیز حیدرزاده، و آرزو جوان بخت، “بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی, ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 27، pp. 1–16، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218911/fa