مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

491
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

307
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل مؤثر بر تمایل مصرف کنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه

صفحات

 صفحه شروع 111 | صفحه پایان 124

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر کیفیت خدمات, ارزش ادراک شده, رضایت مشتری و تصویر ذهنی بر تمایلات رفتاری مصرف کنندگان صورت گرفته است. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از لحاظ گردآوری داده ها جزو پژوهش های توصیفی-پیمایشی است که بر روی نمونه ای 517 نفری از مشتریان «بیمه ایران» در شهرستان بجنورد انجام گرفت. ازجمله محدودیت های این پژوهش هزینه بر بودن و در دسترس نبودن تمام مشتریان صنعت بیمه است. در این پژوهش 9 فرضیه بررسی شد که در نتایج تحلیل عاملی تأییدی و مدل یابی معادلات ساختاری, دو فرضیه که تأثیر کیفیت خدمات بر تمایلات رفتاری و همچنین تأثیر ارزش ادراک شده بر تصویر شرکت را بررسی می کردند, رد شدند. از کاربردهای مدیریتی پژوهش, بررسی تأثیر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده و چگونگی تأثیر آن بر رضایت مشتری, تصویر شرکت و تمایلات رفتاری مصرف کنندگان است که کاربردهای بسیاری در صنایع و سازمان ها دارد. نوآوری پژوهش, بررسی مدل ارائه شده با این حجم از متغیرها است که نشان می دهد ارائه خدمات با کیفیت بالا و ارزش ایجاد شده برای مشتری به خوبی می تواند به رضایت زیاد مشتری منجر شود؛ بنابراین تصویر ذهنی ایجاد شده از شرکت را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث حفظ مشتریان می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جلالی، سیدمهدی، و منصوری، اعظم. (1396). عوامل مؤثر بر تمایل مصرف کنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 16(1 (پیاپی 29) )، 111-124. SID. https://sid.ir/paper/513579/fa

    Vancouver: کپی

    جلالی سیدمهدی، منصوری اعظم. عوامل مؤثر بر تمایل مصرف کنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1396؛16(1 (پیاپی 29) ):111-124. Available from: https://sid.ir/paper/513579/fa

    IEEE: کپی

    سیدمهدی جلالی، و اعظم منصوری، “عوامل مؤثر بر تمایل مصرف کنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 16، no. 1 (پیاپی 29) ، pp. 111–124، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513579/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button