مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

728
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

849
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تأثیر کیفیت وب سایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب سایت های رزرو سفر

صفحات

 صفحه شروع 15 | صفحه پایان 31

چکیده

 هدف ﭘ ﮋ وﻫ ﺶ ﺣ ﺎ ﺿ ﺮ بررسی تأثیر کیفیت وب سایت, هیجان مشتری و رضایت مندی مشتری بر وفاداری الکترونیکی مشتری است. اﻳ ﻦ ﭘ ﮋ وﻫ ﺶ ﺑ ﺮ اﺳ ﺎ س ﻫ ﺪ ف ﻳ ﻚ ﺗ ﺤ ﻘ ﻴ ﻖ ﻛ ﺎ رﺑ ﺮ دی و از ﻧ ﻈ ﺮ ﺟ ﻤ ﻊ آوری دادهﻫ ﺎ ﺗ ﺤ ﻘ ﻴ ﻘ ﻲ ﭘ ﻴ ﻤ ﺎ ﻳ ﺸ ﻲ-ﺗ ﻮ ﺻ ﻴ ﻔ ﻲ اﺳ ﺖ . ﺟ ﺎ ﻣ ﻌ ﻪ آﻣ ﺎ ری این پژوهش دانشجویان دانشگاه های استان بوشهر که حداقل یک بار تجربه استفاده از وب سایت های رزور آنلاین تورهای مسافرتی را داشته اند می باشند ﻛ ﻪ ﺑ ﺎ اﺳ ﺘ ﻔ ﺎ ده از روش نمونه گیری در دسترس 367 نفر از آنان در پژوهش شرکت کردند. در پژوهش حاضر جهت آزمون الگوی اندازه گیری و فرضیه های پژوهش از مدل یابی معادلات ساختاری به روش کمترین مجذورات جزئی با نرم افزار SMARTPLS استفاده شده است. ﻧ ﺘ ﺎ ﻳ ﺞ تحقیق حاضر نشان می دهد که کیفیت وب سایت, هیجان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری تأثیر دارد و بین آنها رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. در مجموع یافته ها نقش کیفیت وب سایت, هیجان مشتری و رضایت مشتری الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی مشتری را مورد تأکید قرار می دهند. نتایج این تحقیق هم دربعد علمی هم از بعد مدیریتی به این رشته کمک نموده است. از بعد علمی به دانش موجود در خصوص وب سایت و از بعد مدیریتی به مدیران شرکت های مسافرتی آنلاین برای بهبود قابلیت استفاده از وب سایت با ارایه ی اطلاعات مفید, ایجاد اعتماد, خلق هیجان و جذابیت در وب سایت کمک می کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عباسپور، باقر، نجفی زاده، نادره السادات، و میرزایی، علی اکبر. (1397). بررسی تأثیر کیفیت وب سایت, هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب سایت های رزرو سفر. مدیریت بازاریابی، 13(38 )، 15-31. SID. https://sid.ir/paper/218935/fa

    Vancouver: کپی

    عباسپور باقر، نجفی زاده نادره السادات، میرزایی علی اکبر. بررسی تأثیر کیفیت وب سایت, هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب سایت های رزرو سفر. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(38 ):15-31. Available from: https://sid.ir/paper/218935/fa

    IEEE: کپی

    باقر عباسپور، نادره السادات نجفی زاده، و علی اکبر میرزایی، “بررسی تأثیر کیفیت وب سایت, هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب سایت های رزرو سفر،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 38 ، pp. 15–31، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218935/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button