APA:
کپیشکاری، عاطفه، رحیمی، فرج اله، و کراهی مقدم، سیروس. (1394). بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی. مدیریت بازاریابی، 10(28)، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/218939/fa
Vancouver:
کپیشکاری عاطفه، رحیمی فرج اله، کراهی مقدم سیروس. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(28):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/218939/fa
IEEE:
کپیعاطفه شکاری، فرج اله رحیمی، و سیروس کراهی مقدم، “بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 28، pp. 1–14، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218939/fa