APA:
کپیحمیدی، حجت اله. (1394). ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری. مدیریت بازاریابی، 10(28)، 73-90. SID. https://sid.ir/paper/218945/fa
Vancouver:
کپیحمیدی حجت اله. ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1394؛10(28):73-90. Available from: https://sid.ir/paper/218945/fa
IEEE:
کپیحجت اله حمیدی، “ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 28، pp. 73–90، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218945/fa