APA:
کپیعبدالوند، محمدعلی، و بنی اسدی، مهدی. (1396). شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی". مدیریت بازاریابی، 12(35 )، 19-35. SID. https://sid.ir/paper/218953/fa
Vancouver:
کپیعبدالوند محمدعلی، بنی اسدی مهدی. شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی". مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(35 ):19-35. Available from: https://sid.ir/paper/218953/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی عبدالوند، و مهدی بنی اسدی، “شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 35 ، pp. 19–35، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218953/fa