مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,039
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

714
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"

صفحات

 صفحه شروع 19 | صفحه پایان 35

چکیده

 هدف: این پژوهش بررسی شناسایی عوامل مؤثر برموفقیت بانکداری شرکتی با استفاده از رویکرد ترکیبی است. روش شناسی: این پژوهش از دو بخش تشکیل شده است. در مطالعه اول, برای شناخت مؤلفه های اثربخش بانکداری شرکتی از روش داده بنیاد و در مطالعه دوم, به آزمون مدل با استفاده از روش کمی پرداخته شده است. داده های مورد نیاز در مطالعه اول, پروتکل و مصاحبه عمیق, با هفت مدیر ارشد نطام بانکی و در مطالعه دوم پس از مشخص شدن مدل نهایی و متغیرهای آن ابتدا سؤالات هر متغیر مشخص و پرسشنامه تهیه و در اختیار 330 مشتری بانکداری شرکتی سه بانک خصوصی جهت جمع آوری داده های قرار داده شده است. پژوهشگر برای تحلیل مصاحبه از نرم افزار مکس کیو دی ای و برای تحلیل داده های کمی از نرم افزار ایموس استفاده کرده است. یافته ها: نتایج نشان می دهد سه متغیر, فناوری به مقدار (0. 180), مدیر مشتریان کلیدی به مقدار (0. 488) کیفیت خدمات به مقدار (0. 418) روی مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر دارد و دو متغیر, مدیر مشتریان کلیدی به مقدار (0. 214) و مدیریت ارتباط با مشتری به مقدار (0. 343) روی بانکداری شرکتی تأثیر دارد و دو متغیر کیفیت خدمات و فناوری روی بانکداری شرکتی تأثیر نداشته است. محدودیت پژوهش: شناسایی مؤلفه های بانکداری شرکتی به مدیران بانکی کمک می کند تا برنامه ای ایجاد کند که باعث تقویت رابطه مشتریان بانکداری شرکتی با مدیران مشتریان کلیدی فراهم کند تا سایرخدمات بانک به مشتریان کلیدی ارائه شود. اصالت و ارزش: این مقاله مهم ترین خلاها را شناسایی و مدل مفهومی در زمینه بانکداری شرکتی ارائه و بررسی می کند که چگونه مدیریت ارتباط با مشتری روی بانکداری شرکتی تأثیر دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عبدالوند، محمدعلی، و بنی اسدی، مهدی. (1396). شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی". مدیریت بازاریابی، 12(35 )، 19-35. SID. https://sid.ir/paper/218953/fa

    Vancouver: کپی

    عبدالوند محمدعلی، بنی اسدی مهدی. شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی". مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(35 ):19-35. Available from: https://sid.ir/paper/218953/fa

    IEEE: کپی

    محمدعلی عبدالوند، و مهدی بنی اسدی، “شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 35 ، pp. 19–35، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218953/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button